- Onze winkels
- Klantenservice
- Verzenden & bezorgen
- Garantie
- Retourneren
- Betaalmethoden
- Vacatures
- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Sitemap
- Duurzaamheid
Veelgestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Na het inpakken van je verzending krijg je vanuit ons een mail met een track & trace code. De huidige verzendtijd staat aangegeven op onze verzend informatie pagina. Neem contact op wanneer uw zending binnen een week nog niet geleverd is.
Mijn e-sigaret doet het niet
Indien je e-sigaret defect is of niet juist werkt, kun je binnen 6 maanden na aankoop gebruik maken van ons garantieformulier. Alle instructies staan op onze pagina garanties.
Ik wil een product terugsturen
Wanneer je een bestelling wilt retourneren, dan kan dat na 14 dagen nadat je de producten hebt ontvangen. Meer informatie? Bekijk onze retourpagina.
Laat een reactie achter
Wilt u meer informatie over elektronisch roken? Voor u contact opneemt met onze klantenservice, kunt u eens een kijkje nemen op onze Hulp & Advies pagina
Vanaf nu zijn wij ook via Whatsapp te bereiken! Stuur een bericht naar +31 6 39465474
of klik op deze link
Gemakkelijk zelf regelen
Volg je bestelling, Doe een garantieclaim
of retourneer een artikel.
Wil je liever op een andere manier contact?
Bel ons (Lokaal tarief)
Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00
Social media
Sociale zaken