- Onze winkels
- Klantenservice
- Verzenden & bezorgen
- Garantie
- Retourneren
- Betaalmethoden
- Vacatures
- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Privacy Policy
- Sitemap
- Duurzaamheid
Retourneren
Iets verkeerd besteld, of toch niet helemaal naar uw smaak? Geen probleem, we gaan het samen oplossen. Lees de onderstaande informatie over het retourneren van een product.
Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Retourneren kan alleen voor producten die ongeopend, ongebruikt en in de originele verpakking zitten. Dit met betrekking tot de hoge hygiëne standaarden die wij hanteren.
Let op: Op het moment dat wij gebruikssporen detecteren op de door u verzonden retour, kunnen wij deze dus niet accepteren. Indien u in dat geval wenst het product terug te ontvangen, dienen wij kosten in rekening te brengen voor het verzenden van deze producten. Deze kosten zijn afhankelijk van de huidige pakkettarieven en kunnen oplopen tot €9,95 per pakket.
Belangrijk om te weten dat defecte producten niet mogen worden geretourneerd. Hiervoor hebben wij een andere procedure. Namelijk onze garantie procedure. Wilt u een defect product aanmelden? Klik hier.
De kosten voor het terugsturen van het pakket zijn voor uw eigen rekening. Indien de retour wordt veroorzaakt door een fout vanuit ons, vergoeden wij de kosten voor retourneren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice voor meer informatie.
Bij het verzenden van uw bestelling, vragen wij om een order referentie toe te voegen aan het pakket. Dit mag een ordernummer zijn dat begint met ORD en/of RMO. Zonder referentie kunnen wij uw retour niet in behandeling nemen.
Na ontvangst van uw producten, zullen wij deze producten controleren op onderstaande punten. Wanneer alles correct is, betalen wij het bedrag terug op de rekening en via de betaalmethode die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. U hoeft hier zelf geen actie op te ondernemen. Omruilen van producten is helaas niet mogelijk. U kunt in dat geval na retourneren een nieuwe bestelling plaatsen in onze webwinkel. Heeft u hulp nodig bij het kiezen van de juiste producten? Neem contact met ons op.
Indien uw retour voldoet aan onze voorwaarden. Mag u het pakket opsturen naar
NLDAMP RETOUREN
Magelhaensstraat 6
4812 RE Breda
Nederland
Welke producten mag ik retourneren?
- Clearomizers/coils en e-sigaretten kunnen niet worden geretourneerd na het eerste gebruik
- Alleen ongeopende flesjes e-liquid/coils, onbeschadigd en in de originele verpakking.
- Recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen.
- Producten worden beoordeeld na ontvangst. Bij goedkeuring wordt het aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen overgeboekt op uw rekening.
- Let op. Is uw product defect? Dan kunt u het beste kijken op onze garantie pagina.
Gemakkelijk zelf regelen
Volg je bestelling, Doe een garantieclaim
of retourneer een artikel.
Wil je liever op een andere manier contact?
Bel ons (Lokaal tarief)
Wij zijn bereikbaar van
ma t/m vrij van 10:00-17:00
Social media
Sociale zaken